mi se spunea blondi

ciorbă de varză

In Jurnal de zi cu zi on Octombrie 19, 2010 at 18:59

da, mămico, așa trebuie să mă aștepți atunci cînd voi reveni din peregrinări.

de ce?

păi e foarte simplu. ați mîncat vreodată dulceață de roșii? nici eu pînă acum și m-am și strîmbat cînd mi s-a recomandat. ei, bine, portughezii știu să aleagă roșiile cele mai coapte și să scoată o dulceață excelentă din ele. dar ce părere aveți de cea de dovleac?dulceață simplă. dar nu neapărat. poate să fie și cu migdale. dulceață de dovleac cu migdale. mda, special pentru ea am găsit o linguriță care seamănă cu un polonic în miniatură. și da, am folosit-o… și ar mai fi și dulceața de smochine. naturală sută la sută. acuma, trebuie să recunosc că nu m-am limitat doar la dulcețuri. am mai gustat și o bucată de tort de spumă. și există și o cofetărie în belem unde e o coadă ca la vizarea șomajului la noi. se vinde acolo pastel de nata, o prăjiturică tipic portugheză. ce să mai spun de un gogoloi făcut din nucă de cocos rasă și abundînd de zahăr. plus patiserie dulce, dar nu numai. că am încercat și niște pîinițe care aveau jumări și cîrnați prin ele. numai așa. de gust. de poftă. sau ca desert… dietetic 😀

știu, mămico. am lăsat-o mai moale cu ele. și tu faci o ciorbă de varză minunată. și nu stau nici eu chiar degeaba, că am început să alerg. bine, mai mult gîfîi decît alerg. dar se spune că începutul e mai greu.

acum vă las. mai am cîteva bucățele de ananas. of, tot mîncare? și încă nu v-am zis nimic de fructele de mare…

Lasă un răspuns

