mi se spunea blondi

narcis

In Jurnal călător on Octombrie 7, 2010 at 20:02

străduțe înguste, cele mai multe cu piatră cubică.

apă. cînd oceanul, cînd un rîu, încă nu am depistat cum se cheamă.

cafele foarte mici și foarte bune: delta și belissima.

miros pregnant de pește.

pești leneși, care nu sunt comestibili deoarece se hrănesc cu toate resturile, dar care cresc foarte mari și înoată cît se poate de leneș chiar lîngă mal. nici pe ei nu am aflat cum îi cheamă.

pescăruși albi și pestriți.

faianța de pe casă.

căsuțe mici, unele cochete, unele bătrîne și obosite, părăginite, așteptînd căderea finală.

rețea de autostrăzi foarte bine pusă la punct.

orășele cochete cu oameni destinși: sesimbra, acachalet. acolo am fost.

seixal. stubeal. nu sunt sigură dacă așa se scrie. acolo încă nu am fost.

beijo.

Lasă un răspuns

