mi se spunea blondi

harta lumii – crochiu

In Jurnal călător on Septembrie 19, 2010 at 19:11

se ia harta lumii. e mare. locuri destule de străbătut. îmi fug ochii. evident spre america de sud.

cuba: pentru cuba trebuie viză care nu se dă decît pentru o perioadă de maxim o lună.

columbia: droguri, traficanți, răpiri… hmm, not good.

brazilia: celebrele favela unde intră cine habar n-are, neofiți ca d-alde blondi plecați haotic prin viață… și iese… nu se știe cine mai iese.

peru: moment neprielnic dpdv politic.

merg mai spre centru: mexic. nu foarte ieftin, nu foarte sigur.

america de nord cu altă ocazie.

asia.

pentru china trebuie viză. în thailanda am fost. japonia e scumpă rău. nu asia.

africa.

exotic, dar nu extrem de tentant. cel puțin nu acum. cum zicea chirilă, azi nu.

auzind de nestrămutatul meu dor de ducă, papa mi-a recomandat mănăstirile. din moldova, de exemplu. nu am vrut să îl întreb dacă e vorba strict de turism sau de căutare de încercare de aducere a roabei lui dumnezeu pe calea cea dreaptă.🙂

așa că, deși mi s-a spus că nu este suficient de spectaculoasă pentru ceea ce vreau să fac eu (chiar, ce vreau să fac eu??), bătrîna europă, cu a ei uniune care simplifică radical problema unității banilor și care anulează chestiunile de viză, va trebui să își deschidă brațele, să taie vițelul cel gras și să-mi permită să o cercetez la pas.

clz: pregătirea de decolare. cu o escală scurtă, de doar 17 ore în milano. europo, puneți hainele cele bune! scoate vinul de porto! sosesc!

Lasă un răspuns

