mi se spunea blondi

se rezolvă gazda …..

In Jurnal de zi cu zi on Septembrie 6, 2010 at 19:24

mă uit în stînga ecranului cum îmi scrie să aștept, că tocmai se rezolvă gazda??!!?? … am așteptat plină de politețe. ce era să fac.

suntem ceea ce purtăm?

și vă spun și de ce vă întreb asta: purtam în picioare pantofi sport adidas cu smileuri galbene fericite, imprimate (așa se zice oare și pentru papuci?) în apropiere de talpă. șosete puma. dar răsucite, să nu se vadă scrisul. blugi dolce and gabana din colecția de acum vreo 8 ani. tricou galben cu alb lacoste. haină sport adidas. umbrelă branduită aurora. poșetă galbenă, asortată cromatic cu tricoul, dar doar cromatic. dpdv al etichetei, nu era nici louis vuiton, nici habar n-am ce altă marcă de renume. o poșetă simplă cumpărată din buticurile de la mare, acum vreo 10 ani.

astfel aranjată, pe post de spaimă a creatorilor de modă, patrulam agale pe dealul melcilor, spre a mă afișa demnă în centrul brașovului, să le arăt oamenilor că am cu ce, domnule. am cu ce ….

Lasă un răspuns

