mi se spunea blondi

urăsc vuvuzelele

In Jurnal de zi cu zi on Septembrie 2, 2010 at 21:42

de fapt, nu are absolut nicio legătură. puteam la fel de bine să scriu: ”ador vuvuzelele”. sau: ”îmi sunt indiferente vuvuzelele”.  ideea e doar că trebuia să găsesc un titlu incitant. pentru motoarele de căutare, evident😉

deși vuvuzelele s-ar putea totuși să se lege. să vă spun în ce fel: dacă faci zgomot, talente și fițe, devii mult mai interesant. celălalt se agită de zor în jurul tău, nu știe cum să facă să îți intre în grații, se mulțumește cu orice firmitură. cu cît ești mai inabordabil, cu atît ești mai interesant. mai tentant. mai dorit. mai rîvnit. „de ce vrei să mă cobor de pe piedestal și să mă amestec cu mulțimea? fii steaua cea din cer rece și luminoasă și ochii mei s-or uita mereu la tine.” sau nu. dar asta nu are importanță. important este că, deși poate nu ești interesant deloc, poate ești chiar anost, dacă știi cum să te învelești într-un zîmbet sibilinic – a la elena udrea am înțeles – într-un ambalaj evanescent, dacă știi cum să te vinzi scump, vei putea deveni cel mai iubit/ rîvnit/ … it/ dintre pămînteni. și din acel moment faci deschiderea la partida de șah și apoi muți cu grijă pion cu pion cu tură cu rege cu regină cu nebun cu tot. nebun la i 7. de ce nu?

nu îmi place jocul de șah. nu îmi plac vuvuzelele.

sau vreau doar să fiu indexată?🙂

Lasă un răspuns

