mi se spunea blondi

ceață

In Jurnal călător on August 31, 2010 at 20:18

azi era ceață afară și doar cîteva grade.

și la mine în cap era ceață multă. „ce vrei să faci?” „din ce ai de gînd să trăiești?” pentru răspunsul: „din iubire”, nu am eu drepturile de autor. așa că nu pot să îl dau.

ba mai mult de atît, vis-a-vis de ideea mea de călătorie, de mare călătorie inițiatică, se emite ipoteza că totul ar ține de fapt de superficialitate, de fugă și de artificialitate…

să facem rezumatul verii:

  • 2 luni
  • intre 3 și 4 mii de km pe două roți
  • 10 județe
  • caniculă
  • din cînd în cînd mai plouă la mare

ce am înțeles:

– că întotdeauna e bine să spui adevărul, dar uneori nu e bine să spui adevărul

– că ai dreptul să nu spui nimic, tot ce spui urmînd să fie folosit împotriva ta

– că poate să ți se umfle un deget și la cîteva ore bune după ce te-a mușcat o viespe

– că se poate trăi fără manichiură, pedichiură, duș, coafor, parfumuri și pantofi cu toc

– că o pereche de puma speciali se va arunca după un sezon de utilizare intensă

– că nu e necesar să bei alcool și să fumezi pentru a te integra

– că uneori habar n-am cine sunt

femeia la 30 de ani.

ce nu am înțeles:

– nimic.

și acum?

NU ȘTIU, DOMNULE, NU ȘTIU. DACĂ AȘ ȘTI, ȚI-AȘ SPUNE!

și știu că o să mi se spună că nu are nicio noimă ceea ce am scris, că e evanescento- scriitoricesc și că nici Cărtărescu nu face literatură pe blogul lui. și mă găsesc eu…

știu toate astea, dar ce să fac cu ceața deasă din capul meu, de parcă aș fi Indianul din Zbor deasupra unui cuib de cuci. ceață groasă care protejează, ascunde, camuflează și te face să știi cu siguranță că nu mai înțelegi nimic.

  1. iti zic eu ce urmeaza:

    continuarea🙂

    keep on living the life si nu pleca urechea la ce spun oamenii invidiosi

    cheers

  2. are noima! chiar mi se pare ok.
    placere, placere…dar cind mergi la cumparaturi/in vacanta/bagi gaz in motor…cu plata cum ramine?

    • mda, stiu ca vorba poetului: „vine o vreme in viata, cand trebuie sa tragem o linie si sa socotim … ” doar ca eu sunt experta la tras de timp. si apoi, cand timpul nu mai are rabdare, la improvizatii🙂

  3. unii trag de timp, altii trag mita de coada…

Lasă un răspuns

