mi se spunea blondi

8,72

In Jurnal călător on August 22, 2010 at 21:17

mă uit la mine și de jur împrejurul meu.

  • pantofi sport puma,
  • bluză adidas,
  • motocicletă,
  • cremă de alergii de 80 de lei tubul,
  • cizme de motor impermeabile,
  • minilaptop,
  • slipi victoria secret, 2 perechi – e drept, colecția de anul trecut, dar eu zic că se pune.

de ce am înșirat toate acestea?

pentru că azi am făcut experimentul de a mînca folosind un bon de masă. și am cumpărat

  1. o pîine feliată neptun de 1,20,
  2. 10 felii de parizer tulcea – 4,80 lei și
  3. un iaurt de la danone de 2,70 lei.

masă frugală luată pe o bancă din agigea. globalizarea și cosmopolitanismul să trăiască!

mîine mă voi revanșa cu un cocktail white russian.

și evident că tot eu sunt. același personaj care mînca nonșalant calamar cu brînză de capră.

ps. la mare a venit puțin toamna.

Lasă un răspuns

