mi se spunea blondi

înapoi …

In Jurnal călător on August 19, 2010 at 08:06

… la mare.
sau, altfel spus, idei puține și fixe: vara se poate merge la mare și la mare.
sulina-tulcea-constanța
tronsonul sulina tulcea l-am parcurs cu catamaranul, care este un vapor pe care încap exact 198 de persoane. cel puțin asta am citit pe una din plăcuțele din interiorul catamaranului. dacă făceam această călătorie marți sau joi plecam cu pasagerul. un vapor și mai mare, care oprește în absolut toate stațiile de pe dunăre și unde încap și mai mulți pasageri. stațiile ar fi crișan, unde oricum opresc toate, inclusiv nava rapidă, patizani, maliuc, gorgova. într-o ordine mă tem aleatoare…
catamaranul a ajuns în tulcea din sweet sulina (prietenii știu de ce) pe la 10 si ceva.
recuperat motor, găsit benzinărie decentă, butonat un pic laptop pentru rezolvarea unor chestiuni birocratico-administrative.
tulcea – constanta. cu mențiunea: babadag. odată pentru că îmi place cum sună: ba ba dag. apoi pentru că am văzut un lac și o casă cocoțată pe un deal unde s-a filmat scena finală din „terminus paradis”. în centru erau însă mulți oameni colorați. să fi fost de la soare?
și apoi orașul năvodari. habar n-aveam că năvodari este un orășel cu acte în regulă. eu mă așteptam la cele cîteva corturi pe care mi le aduceam aminte din copilărie. ei bine, nu e chiar așa. există un penny market unde am intrat căutînd febril de mîncare. fiindu-mi atît de foame după ce nu mîncasem toată ziua (și era deja 6 după masa) decît un corn cu vanilie, încît îmi alunecau ochii pe rafturile cu mîncare și nu puteam prinde nicio informație coerentă. pînă la urmă m-am concentrat teribil și am luat o franzelă și niște mușchi feliat. și o cutie de lapte. și am așezat laptele pe rezervor, pîinea și feliile de mușchi pe șaua de la motor. am încropit un sandwich și eu am luat loc pe bordura fierbinte de la soare, mestecînd cu o repeziciune trădînd o foame nebună. cum cîntau cei de la spitalul de urgență: „mamă unde ești? bate-mă de vrei, da vino să mă iei!”

pentru mama mea care citește blogul (păi de unde credeți că sunt atîția cititori fideli?). dragă mamă, nu este deloc rău. este picant și altfel. dar nu îți face griji. la toamnă vin acasă. chiar și numai pentru a-mi schimba garderoba de vară cu cea de toamnă – iarnă. te iubesc, greierașul bezmetic și blond.

apropo de vestimentație:

Lasă un răspuns

