mi se spunea blondi

avem nevoie de greieri?

In Jurnal călător on August 16, 2010 at 13:28

tragedia nu este că viaţa se termină atât de repede, ci că aşteptăm atât de mult să o începem.

plecată fiind puţin în viaţă, am fost întrebată într-o convorbire telefonică: „dar tu când te întorci, greiere?” şi mi-a luat câteva secunde până să mă prind că era vorba de fabula cu pricina, în care greierele cântă toată vara în timp ce furnica munceşte. şi apoi vine iarna şi greierele tinde să moară de foame, pentru că s-a ocupat exclusiv de aspectele hedoniste ale vieţii.
eu n-am avut nicio replică de dat. replica a venit din altă parte: „dar tu cânţi pentru noi, greieraş bezmetic.”

bună întrebarea, elegantă eschiva. avem nevoie de greieri?

Lasă un răspuns

