mi se spunea blondi

reflexia/ refracția

In Jurnal călător on Iulie 30, 2010 at 20:06

pseudo cugetare de la mal de mare:

vine ploaia, trece ploaia.

vine lumea, pleacă lumea.

destul de osho toată treaba asta. lucrurile vin și trec. ia-le așa cum vin, trăiește-le, cînd e vremea să le lași, lasă-le pur și simplu. fără încrîncenare, fără frustrări, fără resentimente. vor veni altele. și la fel va trebui să faci cu ele.

vine ploaia. trece ploaia.

mi-e dor rău de literatură/ literaturizare. știu că a zis-o acum mult timp poetul și a zis-o excelent. o repet și eu epigonic, cu singura scuză de a o fi experimentat-o pe viu. fețele oamenilor se schimbă. dar expresiile lor nu. niciodată. cunosc atît de bine amestecul de neîncredere, a se citi surpriză sau chiar șoc, combinate cu dezamăgire și cu retorism: nu mi se poate întîmpla mie una cu asta. de ce mi se întîmplă mie una ca asta. și cu încercarea de a accepta in extremis, dar cu neputința de a digera totuși. fețele nu le cunosc. expresiile însă sunt vechi de cînd lumea.

mi-e dor de o oglindă. mă văd doar ocazional și doar parțial în oglindă. oglindă, oglinjoară … cine? spune tu, cine?

și din oglindă tot mereu glasul: măria ta…

care e cea mai mare dovadă de dragoste?

să lași omul iubit să plece.

și a doua mare dovadă de dragoste?

să lași omul iubit să fie el. fără ajustări. fără intervenții. fără bune intenții.

ps. poantă

nu există decît un singur lucru mai bun ca sexul. sexul variat.

de la mal de mare. fără oglindă. cu expresiile oamenilor drept reflectare a propriilor expresii.

Lasă un răspuns

