mi se spunea blondi

vaya con dios

In Jurnal călător on Iulie 20, 2010 at 19:59

– și da, oferta de lichide devine extrem de limitată în momentul în care tai de pe listă orice fel de alcool.
– și da, interesul devine subit atunci cînd tai userii de pe lista de mess și nu mai dai niciun semn. și atunci se sesizează ei. taram.
– și da, mă chinui de ieri să tai finalul de la piesă și să o sui pe bernarda pe you tube, dar, date fiind coordonatele tehnice ale gadgeturile de care ne chinuim totuși să nu abuzăm, încă nu am reușit acest lucru. deci, pînă cînd bernarda revine, răbdare, my friend, răbdare.
– și da, poate că scriu prea general și prea particular/ personal în același timp.
”mă dojeniți că veșnic sunt beat
ei bine, sunt. necredincios mă faceți
și ce dacă-i așa. puteți orice să spuneți pe socoteala mea.
îmi aparțin. pricepeți? și sunt ceea ce sunt. ”
– și da, am reușit să mă îmbufnez ca un copil mic și să plîng că eu îmi iau jucăriile și plec. și m-am dus să dorm și s-a trezit adultul și copilul cel mic a plecat cu primul val. am rămas eu cu jucăriile lui.
poate fac un castel mai tîrziu.

Lasă un răspuns

