mi se spunea blondi

generozitate sau sex and the city 2

In Jurnal cultural on Iulie 16, 2010 at 09:47

nu știam că sunt chiar atît de generoasă.

ieri am făcut un cadou extrem de scump de ziua cuiva de naștere. am acceptat invitația de a merge la film. da, la cinematograf. for the record, ultima dată cînd subsemnata a vizitat un cinema, a fost cu ocazia premierii Titanicului. să tot fie 10 ani de atunci? și filmul era făinuț și lumea impresionată. acuma, aș fi fost și eu impresionată, da prea se lungeau căderile alea spectaculoase de pe vapor și eu mă foiam de zor pe scaun, gîndindu-mă de ce naiba nu se mai scufundă vaporul ăla odată…

ei, bine, ieri am zis că ar fi cazul să dovedesc că am crescut, că m-am maturizat – what’s love got to do with this? never mind – și că pot sta cuminte pe scaun la cinema.

carevasăzică, am ajuns la cinema, am luat bilete, o pungă maaaare de popcorn, o sticlă de suc și vizionare plăcută. filmul: sex and the city partea a doua. acuma, eu le ratasem cu brio și serialul și partea 1, dar nu era problemă. am stat cîteva minute liniștită. ecranul era prea aproape și mi se părea că se mișcă imaginea și că eu trebuie să îmi rotesc gîtul aproape 180 de grade, pentru a citi traducerea. aș fi putut să ascult ceea ce se vorbea în engleză. dar eu venisem să mă relaxez, nu? am început să mă foiesc. discret. lumea din jurul meu părea absorbită de ceea ce se întîmpla pe ecran. eu am remarcat doar cîteva inaverdențe: cum carrie stătea în casă cu pantofi cu toc de 10, 12 cm, cum dormea cu cămașă de noapte sub care se vedea sutienul. amănunte din-ăstea de cîrcotaș. am început să oftez, să mă uit în stînga și în dreapta, să mă sucesc pe scaun, să îmi întind picioarele, să mă trag pe marginea scaunului, să mai mănînc niște floricele, să mai beau o gură de suc. aș fi mers la toaletă. aș fi făcut un pic de jogging. de fapt, cred că absolut orice, doar să nu trebuiască să fi fost în acel moment cuminte, pe scaun, uitîndu-mă țintă la ecranul din față.

pînă la urmă am fost și la toaletă, am mai tras de timp pe-afară, am întrebat-o pe tipa de la bilete cît ține filmul. cînd mai era rezonabil de puțin pînă la final, am reintrat demnă în sală. singura scenă pe care am reținut-o era cea cu o samantha dezlănțuită, strigînd arabilor că da, a făcut sex, de-ia are zeci de prezervative în poșetă.

așa îmi venea și mie să strig cînd s-a terminat filmul: da, am fost la cinematograf.

deși testul de enduranță în ale cinefiliei l-am picat cu brio. poate mai fac o încercare. peste vreo 10 ani…

  1. nu pot sa inteleg de ce nu ai rabdare sa te uiti la un film! poate fii o hrana nemaipomenita pentru suflet. data viitoare poate incercam un 7D :):)

Lasă un răspuns

