mi se spunea blondi

2 perechi de teniși

In Jurnal de zi cu zi on Iulie 16, 2010 at 21:39

criză de personalitate. acută. și pe nepusă masă. tocmai cînd mă dădeam mare cu ce stare zen, po sau mai știu eu de care am căpătat de la ultimele experiențe încoace. haha. mi-am făcut un ceai. am plîns din cauza unui rulment. am rîs apoi în hohote. da, my friend, m-ar fi ajutat dacă aș fi consumat alcool. poate și niște iarbă m-ar fi relaxat, m-ar fi deconectat. aș fi fost chill… sau, dimpotrivă, m-ar fi paranoizat/ isterizat/ crizat și mai și. am șters fața de masă. mi-am șters casca. mi-am dat cu soluție cizmele de motor. cele impermeabile. m-am uitat la marginea destul de murdară a unei farfurioare. cea pusă peste cana de ceai cu aromă de scorțișoară. am dat cu mătura pe parchetul de pe hol. am privit pe geam strada perpendiculară pe bulevardul principal. am sechestrat un fluture de noapte într-o cameră. am avut o discuție pe tema unui job. mi-am zîmbit în barbă că am fentat sistemul. da tot vreau o casă mare mare, în care să putem sta cu toții. așa cum voiam în copilărie. și tot mă cuprinde cîte o milă imensă.

vreau doar zile să-mi trăiesc nopțile rămase…

am pus crema de alergii împreună cu uleiul de cocos. am vrut să îmi șterg cu acetonă oja rozalie de pe unghii. n-am găsit starea necesară. mi-am ales un pierce din punguța cu pierceuri. trebuie să strîng așternuturile spălate azi dimineață. și să mă pun să dorm.

viața e urma pe care o lași în sufletul celorlalți. cratere, urme de aripi de fluture, urme care la atingere fac sîngele să clocotească… urme pe nisip. valabile pînă la primul val. apoi alte urme. alt val. vine ploaia, trece ploaia.

ca să știi ce vrei să faci, trebuie să știi cine ești.

cine sunt?

cine e blondie?

cine ești, cri?

  1. „ca să știi ce vrei să faci, trebuie să știi cine ești.”
    oare asa e????????
    te pup

Lasă un răspuns

