mi se spunea blondi

fara 20

In Jurnal cultural on Iunie 29, 2010 at 20:25

bujorii visinii si albi primiti in seara premierei s-au deschis si isi revarsa petalele carnoase in fata oglinzii de pe hol.

tacane pacane aproape fara intrerupere ceva la teava de la centrala.

tacana pacane putin mai moderat ceva in/ din combina frigorifica.

azi a fost prima oara cand s-au citit contoarele de apa de catre persoana autorizata/ platita sa faca asta. inca mai am vreo 10 m cubi in plus de acum cateva luni cand am dat o citire absolut eronata.

la radio se aude un cantecel ritmat: mi-e dor de vara/ mi-e dor sa ma ude-un val/ mi-e dor s-adorm iar pe mal/ mi-e dor de-o betie/ si de inc-o mie…

azi am fost la administratia financiara si am traversat prin locuri nepermise.

astept sa se faca ceasul fara 20. 12 fara 20. 1 fara 20. nu conteaza, fara 20 sa fie.

imi privesc manichiura data cu lac de protectie. cica te vorbeste cineva de rau, cand iti privesti insistent mainile.

am o punga de pufuleti si un dor nebun de duca. incep cu pufuletii. continuarea in episodul urmator.

bernarda. bernarda?

Lasă un răspuns

