mi se spunea blondi

nedumerire

In Jurnal de zi cu zi on Iunie 26, 2010 at 20:02

easy catch

usor se presupune ca este cel care se lasa din prima/ foarte repede si fara mari batai de cap/ eforturi pentru partea cealalta. bun, e clar ca daca esti un vanator si prada iti pica in brate fara nicio problema, placerea vanatorii se reduce la minim. bun, ai obtinut rezultatul, dar facilitatea cu care l-ai obtinut face ca vanatoarea in sine sa nu fi fost vreuna deosebita. ba chiar dimpotriva. psihologic vorbind, suntem setati sa dorim ceea ce nu avem si ceea ce am putea obtine destul de greu. ceva ce ne este disponibil in permanenta, ceva pentru care nu trebuie sa muncim/ luptam/ asudam, nu pare sa fie chiar atat de interesant. din aceasta convingere rezulta faptul ca un om trebuie jucat, manipulat. trebuie tinut intr-o stare de continua nesiguranta, trebuie testat in permanenta, putin amagit, putin inselat, orice, numai sa nu fie sigur de nimic. cand devine sigur, isi pierde interesul. daca ii dai ceea ce tanjeste prea repede, isi pierde interesul…

hmmm…

eu as avea o alta opinie vis-a-vis de sintagma „easy catch”. daca iti place o persoana, mi se pare autentic si onest sa admiti asta. daca simti ca vrei sa te lasi, nu mi se pare corect sa incerci sa devii din ce in ce mai greu abordabil, mai rigid, mai … intangibil, doar pentru a nu te lasa prea usor, doar pentru ca celalalt sa nu te considere prea disponibil. e un joc aici pe care eu nu-l agreez. un joc bazat pe amagire, pe amanare, pe negarea sentimentelor si a senzatiilor, pe camuflarea lor sub o forma cat mai interesanta, dar falsa. eu simt asta, dar tu nu ai voie niciodata sa stii ca eu simt asta in ceea ce te priveste, pentru ca vei ajunge, poate nu neaparat sa ma desconsideri, dar, oricum, vei ajunge sa ma privesti ca pe ceva facil si drept urmare neinteresant…

prefer autenticitatea simtirii si a trairii. cu tot riscul de a parea naiv/ fraier/ neinteresant.

  1. perspective is lost in the spirit of the chase

Lasă un răspuns

