mi se spunea blondi

vocabular

In Jurnal de zi cu zi on Iunie 25, 2010 at 21:49

– unde pleci?

– in lume.

– ia-ma si pe mine cu tine.

– nu pot, ca tu esti ca lestul.

recunosc ca habar n-aveam ce inseamna lestul. am aflat intre timp. este ceea ce-l ajuta pe scafandru sa se scufunde.

cea mai frumoasa declaratie de dragoste: esti lestul meu… si daca ma scufund cu tine, mor fericit. iar faptul ca-mi iau lestul si plec, nu inseamna ca nu te mai iubesc.🙂

  1. a sorbit o gura de ceai, si p’orm-a pus cana jos si-a zis: „Pentru ce?”
    I-am luat un cartof din farfurie.

Lasă un răspuns

