mi se spunea blondi

de toate

In Jurnal de zi cu zi on Iunie 24, 2010 at 18:19

am mancat un castron de visine. romanesti. cred ca o sa ma rostogolesc spre dormitor.

am spalat cele doua vase din chiuveta. cam in dorul lelii, e drept, dar, in fine. sper sa nu trebuiasca sa fac cariera din spalatul vaselor.

am dat sfoara in tara in vederea gasirii unei rochii lungi, negre, potrivite pentru Bernarda.

am mancat ciocolata neagra cu ardei iute. excelenta!

m-am plimbat agale pe strada.

am trimis mesaje invitand lume la premiera. am primit si cateva raspunsuri.

din timp in timp, trozneste ceva nedefinit in combina frigorifica. am deschis energica usa de vreo doua ori, doar doar surprind fenomenul, dar m-a intampinat o liniste desavarsita si atat. ba nu si cele cateva cutii de suc pe care le am (suc de banane, suc de portocale, suc de lamai verzi) plus cutia de lapte. afara nu mai ploua.

tipul care mi-a cantarit visinile si nectarinele avea o tigara in gura. ar fi trebuit s-a scuture de scrum, dar era prea ocupat cu cantaritul fructelor mele. si eu ma uitam nonsalanta sa vad daca nu cumva scrumul va cadea direct peste nectarine. sau peste visine. la alegere. cred ca, totusi, nu s-a intamplat asta…

iese rolul. din ce in ce mai bine. dupa premiera, voi dedica un post actiunii/ experientei de a juca un rol.

pana atunci, numai de bine.

pana duminica voi semna,

bernarda

  1. e luni, unde e Bernarda de pe site-ul asta?

Lasă un răspuns

