mi se spunea blondi

mea culpa

In Jurnal de zi cu zi on Iunie 21, 2010 at 20:07

nu sunt capabila – inca – de prietenie neconditionata. am fost ferm convinsa ca sunt. pana intr-un moment de neimplinire personala, de frustrare, de singuratate, cand am vrut sa cer ceva din relatia respectiva. si nu s-a putut. poate ca nici nu a fost momentul respectiv de vina. poate ca se adunasera mai multe asteptari neimplinite si atunci a fost doar picatura cu pricina. dar asta inseamna ca nu sunt capabila de prietenie neconditionata. am dat, pe moment total dezinteresata. cand a venit timpul insa, am si vrut inapoi… deci un interes, tot a existat. un interes, o conditie, un serviciu, o favoare. cat de mici.

  1. Asta e una din cele mai vechi dileme ….
    exista vre-un lucru, fapt, actiune lipsita de interes in lumea asta ?
    fizica zice ca orice actiune provoaca o reactie. Pana acum s-a confirmat ….

    asa ca eu inca astept un exemplu… o fapta pur altruista …

Lasă un răspuns

