mi se spunea blondi

putina chintesenta rebela

In Jurnal de zi cu zi on Iunie 15, 2010 at 19:46

„iubirea nu inseamna sa te atraga oamenii cu probleme. asta e doar incercarea de a gasi pereche problemei din tine.”

  1. Mihai Dobrovolschi – ” sunt umil in fata arogantei mele” – ” Ducere deoparte ” – post 11.06. 2010. tare dobro asta !

  2. „Sînt plictisit de apelurile obsesive la inima mea.
    Am sa fiu scurt: inima mea îndeplineste
    o singura functiune – pompeaza sînge. E ca o
    femeie care si-o trage cu un barbat doar ca sa aiba
    de ce sa se spele dupa. (Tot scurt, mesaj pentru tîmpiti:
    nu va bateti capul, nu o sa întelegeti niciodata
    nici comparatia si nici sensul vorbelor de mai sus!) „Adrian Suciu

Lasă un răspuns

