mi se spunea blondi

varianta

In Jurnal cultural on Iunie 14, 2010 at 13:25

libertatea este mirosul pamantului ars inainte de ploaie. cerul tulbure, vantul grabit si neindurator, frunzele unduite a teama, a provocare sau pur si simplu urmand legile dinamicii.

kazantzakis spune ca ploaia ii provoaca o placere, pe care – daca nu i-ar fi rusine – ar numi-o erotica.

eu am stat ieri cufundata in fotoliu si am privit ploaia.

am mancat si jumate dintr-o rulada cu ciocolata, dar asta nu are nimic de-aface cu maretia naturii dezlantuite.

si atat.

  1. eu am chef sa mi-o pun rau cand ploua dupa o zi f calduroasa. probl e ca ca nu am chef sa mi-o pun cu oricine. m-am uitat la ploaie dupa care am iesit putin ca poate-poate:) clz,clz,clz…

Lasă un răspuns

