mi se spunea blondi

descriere dupa peisaj

In Jurnal călător on Iunie 13, 2010 at 09:29

de pe empire state building newyorkul apare ca un gigantic orasel al copiilor. imaginea am vazut-o intr-o seara si a avut un impact atat de puternic asupra mea, incat subconstientul mi-a prezentat-o in noaptea respectiva, sub forma de vis.

acum doua seri am vazut brasovul de pe tampa. am calculat dimensiunea literelor din reclama, am studiat sistemul de prindere, cel de iluminare, am observat dansul haotic al gazelor atrase de neoanele puternice. suficient cu detaliile tehnice. sa trecem la imaginea propriu zisa. brasovul nu mi-a parut un gigantic orasel al copiilor si asta deoarece am reperat destul de usor majoritatea cartierelor. scheii brasovului in partea cea mai din stanga. lumina galbena, difuza, data de felinare, cele mai multe dintre ele prinse chiar pe case. imagine de fofografie facuta in sepia. senzatie de calm. centrul cu piata sfatului. strada lunga, usor serpuita si chiar ca lunga. strada de mijloc. 13 decembrie, bulevard parca tras cu rigla. o cladire lunguiata si luminata intens cu o luminita rosie in varf, pe care nu am identificat-o. molul de la gara. gara. florilor. steagu.

zgomotul de oras surprins indecent in timpul somnului. imaginea unui micro brasov, limitata de conturului buclei de jos din b-ul generos.

ce fain ar fi un gratar nocturn pe tampa. cu orasul de la poalele tampei la poalele noastre.

  1. semanam foarte bine:) am fost pt prima data pe tampa acum 2 sapt si treaba cea mai importanta pe care am avut-o a fost sa studiez reclama:) vopseaua e toata smecheria. nu au neoane ci doar reflectoare si vopseaua smechera.
    nu mai vb de faptul ca am tot 31 de ani, tot jobless plus putina burta si chelie, m-a lasat iubita (defapt nu a mai facut nimic) si bifez party-urile fara sa inteleg de ce, imi plac pisile cu substanta…but i don’t do salsa:) si nu am trotineta.

Lasă un răspuns

