mi se spunea blondi

… de vara

In Jurnal de zi cu zi on Iunie 12, 2010 at 11:50

nimic nu poate fi mai bun decat un hohot sanantos de ras, un hohot proaspat si autentic, asemenea unei rosii gustoase si reci, mancate intr-o zi caniculara.

reactiile mele din ultimul timp au fost putin bizare: tristeti bruste, navalite asupra mea, carora nu le gaseam motiv si leac, care ma luau pe sus si ma disputau cu violenta. imi venea sa plang, sa tip, sa ma tavalesc ca si copiii mici care nu primesc jucaria cutare din magazin. si apoi temperarea acestor senzatii, o liniste, o usurinta a respiratiei si a fiintei, care mai ca iar imi aducea lacrimi in ochi, de data asta de relaxare si de bucurie. si apoi o fericire navalnica, stavilita cumva doar de frica nebuna ca va fi urmata de tristetea la fel de navalnica.

poate e doar caldura de vina sau cautarea, sau labirintul sau viata. nu stiu, imi displace din ce in ce mai mult sa gandesc infinit la o actiune pe care urmeaza sa o fac sau nu. ma indeparteaza de autenticitatea simtirii. in mod normal, ar trebui sa simti daca vrei sa faci lucrul respectiv sau nu. si chestia asta o stii intr-o fractiune de secunda. pe cand rationamentele elaborate ale mintii dureaza mult si bine. stii, mi-ar placea sa, dar daca se intampla cumva sa, desi nu ar fi prea sigur si cred ca mai probabil ar fi sa …. bla bla bla….

rasul e genial. cand razi din tot sufletul, nu te mai poti gandi la nimic. eventual iti ramane mintea blocata pe imaginea care ti-a declansat rasul. cand razi, razi viata si traiesti. profund, autentic. rasul cu efect defulatoriu compensator.

mai mult ca oricand cred ca viata nu trebuie inteleasa. ea trebuie traita.

Lasă un răspuns

