mi se spunea blondi

freedom

In Jurnal de zi cu zi on Iunie 7, 2010 at 19:52

da, mi-o doresc din tot sufletul. si mi-e cat se poate de clara chestia asta, cu atat mai mult cu cat cred ca as putea sa va vorbesc de piulite, nituri, suruburi si alte chestiuni zincate. cu atat mai mult cu cat azi mi-am pus ceasul sa sune si a sunat, comandandu-mi fara drept de apel ca trebuie sa ma trezesc. cu atat mai mult cu cat am scos din dulap haine de om serios si le-am imbracat. cu atat mai mult cu cat ma pregatesc de nani ca sa ma trezesc si maine, de voie de nevoie. nu vreau sa spun mai multe.

atat. da. mi-o doresc din tot sufletul. libertatea

  1. oare libertatea nu e in noi, indiferent unde am fi si ce am face?… [asta zic eu, stand la birou si uitandu-ma cu jind pe fereastra 😀 ] Dar cred ca totusi e logic ce spun 🙂
    pana la urma piulitele fac parte dintr-un angrenaj atat de complicat incat devine de-a dreptul misterios 🙂

Lasă un răspuns

