mi se spunea blondi

beau, deci exist

In Jurnal de zi cu zi on Iunie 5, 2010 at 19:37

expresii argotice: a te face clampa, a te imbata ca o servitoare, a te face muci … expresii argotice care contin si denumiri de organe … intime… cenzuram putin.

problema cu alcoolul este ca nu te lumineaza, nu iti da revelatii, nu te deschide. te limiteaza si te pune subit la somn. in momentul unui blank total cauzat de  alcool se pierd 2 milioane de neuroni. presupun ca avem cateva miliarde, dar, si asa, 2 milioane de neuroni dusi pe apa sambetei de valurile bahice nu e chiar putin lucru.

si ne mai ajuta si folclorul: „doamne beat am fost aseara, cum sa fac sa ma-mbat iara”

de ce bem? de bucurie, de durere, de criza, de calificare la cm, de ratare a calificarii la cm, de singuratate, de n-am nimic altceva mai bun de facut, de economie defectuoasa, de m-a inselat barbatul, de m-a parasit femeia.

cat bem? muuuuuuult. cat mai mult, cantitate, frate, nu gluma. sa fie.

ce bem? tarii, cocktailuri de fite, care se poarta, care sunt la moda, vinoase, beroase, spirtoase. si asa, ne situam pe drumul cel bun, catre … paradis…

ce e mahmureala? mahmureala e starea in care juri ca nu vei mai pune picatura de alcool in gura. cel putin niciodata. si niciodata dureaza de obicei pana data viitoare.

draga domnule bachus. suntem cu tine sau impotriva ta, asa-i? si probabil ca trebuie testate ambele prepozitii. sa incepem cu cea mai lunga…

  1. Ce interesante ganduri imi intra-n cap
    Atunci numai cand beu
    Nici nu stiu cum de cap in cap
    Incap atatea-n capul meu
    Ori ca memoria ma ajuta,
    Dar asta nu-i putin
    Ce-i drept, eu am memorie multa, numai
    Nu tin minte unde-o tin.

    Dim-neta capu-i greu
    Dar eu mai vreu sa beu
    Dau cu mana pe sub perna
    Oare unde-i capul meu?

    Beau, fumez, mai nu stiu ce
    Cand ma trezesc; da amu-s beat.
    Si eu de asta nu-nteleg
    Mai, ce tot beau asa gustos,
    De se duce tot in cap
    De parca-as bea cu capu-njos.

    e rau? e bine? nu poti sa stii pana nu traiesti momentul🙂

Lasă un răspuns

