mi se spunea blondi

a patra zi

In Jurnal de zi cu zi on Iunie 5, 2010 at 10:22

de fapt, azi e a cincea. si chiar ma gandeam ca numeralele ordinale suna bine pana la un punct. a o suta douazecea zi suna deja destul de greoi. desi acum anticipez…

ieri m-am deplasat lejer pana la aeroport si apoi m-am intors acasa. fara mare. decizia a fost una gandita. daca eram spontana, mergeam la mare. daca am gandit, m-am intors acasa. asa ca stau cocotata in varful patului, cu pisi in brate si aman lista de to do. pentru azi am notat: relocarea toalelor din dulap, mai precis, retragerea de pe rafturile cele mai avantajoase a gardorebei de toamna-iarna in favoarea celei de primavara-vara.

ieri am avut pusee de constientizare a libertatii. la un moment dat eram aidoma unui copil care a ramas cateva momente nesupravegheat si a gasit o prajitura din care se infrupta. dulceata pacatului interzis, voluptatea incalcarii regulii. acum teoretizez pe tema respectiva si nu pot prinde deloc nuanta subtila a starii mele de ieri. nici nu conteaza. important este ca am trait-o.

mi-e somn. noapte buna, copii.

ps. suntem nelimitati? ca minte si simtire?

Lasă un răspuns

