mi se spunea blondi

a treia zi

In Jurnal de zi cu zi on Iunie 3, 2010 at 19:21

ce am aflat azi:

ca, daca esti pieton, nu trebuie sa iei in considerare semnul de accesul interzis

ca, daca esti pieton, nu trebuie sa mergi in acelasi sens cu masinile

ca, daca esti pieton, distantele se dilata considerabil

ca, desi te vrei al naibii de liber, sistemul tine sa te acapareze totusi. mai precis, cica ar trebui sa imi platesc macar cas-ul, ca altfel, daca mi se intampla ceva – ce ar putea sa mi se intample? – sa zicem o banala operatie de apendicita, voi plati pentru ea mult si bine… hmmm, poate ar fi bine sa mai meditez la chestiunea asta. sau nu? 😉

ca, libertatea in doze foarte mari, poate sa te si sperie un pic. ce sa fac cu ea? tot timpul, de cand am fost constienti, am fost obisnuiti intr-un sistem: gradinita, scoala, facultate, serviciu, pensie… daca ies din sistem, ce inseamna asta? dincolo de cas si vechime si carti de munca si alte minunatii de genul asta…

dar sa nu ne isterizam. e abia a treia zi. so, azi am dat cu mopul, am baut o cafea, am jucat tenis, am fost la piscina. acum sunt in fata lui pisi si – atentie doamnelor si domnilor – bloguiesc. ei? cum suna?

si am mai purtat si o discutie super interesanta despre limitare si autolimitare. si am pus si rufe la spalat. si ma intreb daca maine sa plec la mare. si gata pentru azi.

nu uitati ca va iubesc. mult. si neconditionat.

ps. si azi m-am crizat putin ca am simtit ca pot avea un rol clar definit de paravan. si atat… si egoul meu s-a revoltat virulent. l-am bagat la apa – la propriu – in bazin si dupa vreo 10 ture cred ca s-a linistit. macar pana data viitoare.

  1. Bucura-te acum de aceasta libertate ca cine stie cand se mai intampla sa ai atata timp la dispozitie. Dupa ce trece valul si te intorci din nou la cotidian: munca, casa,serviciu… o sa realizezi ca acestea au fost de fapt cele mai fericite zile ale tale. Acum cand nimeni nu te bate la cap si chiar nu trebuie sa faci nimic este de fapt cel mei fericit moment din viata ta. Este?

  2. Nopti de vis
    Ce s-au stins
    In van
    Cugetari
    Rugaminti
    In zadar

    Iarba prin par, pe obrajii ei
    Si pe ochii caprui
    Ce plangeau la zei

    Intr-un loc
    Ea mergea
    Mereu
    Nimeni nu
    Va afla
    Taina ei

    Sa ne scrii cum a fost la mare!

Lasă un răspuns

