mi se spunea blondi

seth on fire

In Jurnal călător on Iunie 1, 2010 at 18:59

dusa in conditii excelente la cluj, pe post de pasager de lux. mai putin adusa de acolo cu motorul. de fapt, deloc adusa de acolo cu motorul. sa fi fost din cauza ca nu m-am lasat … sedusa? who knows.

prima data pe autostrada care pleaca din turda spre oradea. gilau. la iesire din gilau, intrarea in camping. bratara: 40 lei. loc generos. casute rezervate de anul trecut. nu-i nimic. avem corturi, saci de dormit, izoprene. scena. cu formatii rock. un solist de la nu stiu care formatie il imita de axl si avea niste boxeri albi si o bentita rosie. si un tricou, dar nu stiu de care. am dansat de zor, la inceput stimulate de frig, apoi prinse in dinamica muzicala. doi tipi ne faceau concurenta, dansand super gay si ramanand la bustul gol.

pulpa de pui la gratar care era in sange si din care am incercat sa ciugulesc niste fasghiute de carne. kurtosul cu cocos a fost insa genial. berea rece. dar si ploaia destul de rece. frigul naprasnic din cort. plimbarea nocturno-matinala pana la intrarea in gilau. ambalatul de motoare. burn out-urile. tipul inalt, cu ochi albastri, cu camasa alba, plina cu picatele de noroi pe spate. budinca de vanilie primita de la o cunostinta veche de-a mea. rivalitati intre nu stiu care grupuri. interese, bani, autoritate. nici macar onoare.

banditul rosu de 600 imbietor. tipul beat mort, culcat in iarba, in jurul caruia se facuse un mic cerc. tocmai concerta o formatie. la o anume melodie, omul s-a ridicat brusc din iarba si a inceput sa danseze.

un show cu faclii.

apatia de duminica dimineata, cand toata lumea strange. eu mi-am ocupat locul cuminte in masina. am mai bifat o intalnire.

Lasă un răspuns

