mi se spunea blondi

prima zi

In Jurnal de zi cu zi on Iunie 1, 2010 at 07:49

statut social: 31 one years old, single

statut profesional: unemployed

statut personal: libera and so fuckin’ special

asa zice cantecul, nu eu.

bun. azi e prima zi. de vacanta. de libertate. de nou inceput. si, desi as fi zis ca o sa dorm pana la 12, m-am trezit pe la 10. m-am repezit la bijuteria de pisi plina de elan creator. debordand de elan creator. si au inceput impedimentele: cum intru pe pagina de comanda a blogului sa pot scrie ceva, care este parola, cum se copiaza o noua parola primita pe mail, daca nu ai mouse-ul la dispozitie – va spun eu cum, se face un exercitiu de memorie si se tin minte cate 2, maxim 3 caractere din parola; introducerea parolei dureaza astfel intre 3 si 5 minute, dar, slava domnului, e timp. bun, ma introduc cumva in panoul de comanda, doamne tie-ti multumesc, selectez limba romana si caut diacriticele. si le caut, le caut. nu sunt. poate ca trebuie instalat nu stiu ce soft sau nu stiu ce update la soft, habar n-am. cert este ca, in acest moment, pisi nu are diacritice. si fac apel la clementa cititorilor.

asa.cocotata in varful patului, in prima mea zi, am schitat un crochiu pentru desfasurarea acestei prime zile: activitati casnice, spalat de rufe – mai e ceva detergent lichid, cat pentru inca trei spalari – spalat pahare din chiuveta, maturat si apoi dat cu mopul prin casa, mutat cutia cu lucruri de la birou in camera de depozit. nu o voi desface azi. completat lista cu lucrurile de cumparat: s-au terminat pastilele care coloreaza apa de la toaleta in albastru, lumanarile parfumate si se va termina in curand si folia de aluminiu pentru narghilea. si, da, frigiderul e iara gol… dar astea sunt pur si simplu detalii.

intre timp voi raspunde la telefoanele de la multi ani, ca azi doar e ziua mea si a noastra, a tuturor, copii mari si mici ce suntem.

mai am de facut trei observatii care nu au absolut nicio legatura cu ce am scris si nicio legatura intre ele si apoi termin prima postare din prima zi:

1. in weekend am fost la intalnire de bikeri. voi scrie despre asta.

2. acum 8 ani lucram la mare la piscina.

3. de ce nu ma intereseaza pentru cine m-a parasit x sau y. habar n-am. dar pur si simplu nu ma intereseaza.

de mare rafinament observatiile🙂

va salut, cu o libertate de care presimt ca voi profita/ abuza cu o voluptate rara.

  1. Deja a 2 a zi….
    A sosit timpul sa alergi cu parul despletit printre florile de inceput de vara si sa strigi cat te tin plamanii sunt libera, what the fuck !
    Ai scapat de constrangeri si determinari de orice fel, caci deciziile iti apartin in totalitate.
    Iti urez multa bafta si….. spor la blogguit !
    Keep in touch !

Lasă un răspuns

