mi se spunea blondi

un fel de clz

In Jurnal de zi cu zi on Mai 17, 2010 at 09:31

Unul din lucrurile cel mai greu de înţeles şi de acceptat este acela că ceva poate să dureze din punctul a în punctul b şi atât. Mai ales dacă noi credem că acel ceva trebuie să dureze din punctul a până la infinit. Sau şi mai departe🙂

Îmi plac sportivii care îşi agaţă ghetele în cui în culmea gloriei. Care, teoretic, ar mai fi putut să continue. Dar ei ştiu că nu ar mai fi fost niciodată la fel.

Deciziile le putem lua noi sau putem decide să le ia alţii pentru noi. Dar şi această pasivitate este tot o decizie proprie. Aşa că, de vreme ce oricum nu putem fugi de decizii, eu am decis să decid eu pentru mine însămi. Nu să-mi dicteze criza economică, ploaia de afară sau indispoziţia acută de marţi seara🙂

Cel mai rău lucru este atunci când omul începe să sălăşluiască în tristeţe şi să ceară compasiune în moduri subtile.

„Nu cere niciodată aşa ceva. Aceasta este cea mai mare degradare cu putinţă pe care o poate suferi o fiinţă umană. Nu face asta niciodată. Fii fericit!”

  1. Si mie imi plac genul acela de sportivi. Si nu numai sportivi. Oamenii mari care se opresc in culmea gloriei.

  2. De multe ori viata ne ofera diferite obstacole iar rost lor il intelegem mult mai tarziu cand situatia dificila a fost depasita deja. Si atunci, fericiti ne felicitam ca nu am renuntat sa credem in noi nici o clipa. Chiar daca am plecat din punctul a si am ajuns in punctul b, sa nu uitam ca mai sunt si alte destinatii.Matematic vorbind, exista o infinitate de puncte pe care la un moment dat cand viata ne ofera aceasta oportunitate le putem alege, chiar daca in alte circumstante nu le-am fii ales in ruptul capului. Sa nu uitam ca de multe ori viata iti ofera cele mai mari oportunitatii atunci cand ne asteptam cel mai putin. Concluzie: Da frau liber sentimentelor si imaginatie si alege destinatia cea mai potrivita personalitatii tale. Si nu uita… „Nu încerca sa faci un lucru cu exceptia cazului în care esti sigur de tine, dar nu renunta pur si simplu deoarece altcineva nu este sigur de tine” – Stewart E. White

Lasă un răspuns

