mi se spunea blondi

la fermă 2

In Jurnal călător on Aprilie 29, 2010 at 12:07

Da.

Şi mai era de fapt şi calul Radu.

Şi viţeluşul.

Şi cele două junici. Care trebuie amintite pentru a nu se simţi lezate. Că eu am cam expediat scriptologic mica mea escapadă idilico-bucolică.

Şi mai era şi cuibul de barză cu barza mamă şi barza junior.

Şi păpuşica îmbrăcată în verde crud care voia în braţele bunicului, în timp ce striga: manueleee… manuel fiind unul din oamenii care lucrau la gard.

Şi mai era şi tentaţia nebună de a te uita exact în flacăra de sudură. Sau poate chiar de a suda fără mască.

Şi apoi de a avea senzaţia de cioburi în ochi.

Şi mai era şi manejul. Adică proiectul de manej. Ştiţi ce e aia un manej?🙂

eu da.

Lasă un răspuns

