mi se spunea blondi

amendament la cea mai grea lecţie

In Jurnal de zi cu zi on Martie 22, 2010 at 12:33

Revin cu o rectificare. Problema mea cu răbdarea se referă la răbdarea pe termen scurt. Pe termen lung şi nelimitat, am infinit de multă răbdare. Poate pentru că atunci intervine detaşarea. După ce trec de reacţiile super sensibile de moment, încep să am răbdare. Fără să întreb, fără să mă agit, fără să simt nevoia să fiu superactivă, să fac ceva, să mă implic. Nu, debordez de o linişte nebună şi de o răbdare fără limite. Doar că, dacă am ajuns să am acel tip de răbdare, înseamnă că nu mă mai interesează. Că mi-e egal, că se poate întâmpla orice oricum, că asta e…

şi mai e un lucru interesant, mi se spune că simt prea mult, prea strident, prea impetuos. Şi că ar trebui să domolesc acest lucru. Bine, că aşezi o mască peste ceea ce simţi şi transmiţi infinit mai puţin, asta se poate face. Să (te) domoleşti în aparenţă, ca şi manifestare. Iată un lucru care se poate face – chiar dacă eu nu-i văd utilitatea, deoarece contravine prinicipiului de onestitate şi de fair play care pe mine mă încântă. Dar cum poţi domoli trăirea însăţi? Şi chiar trebuie făcut aşa ceva? Avem vreun potenţiometru care poate reduce cu o mişcare de buton sentimentele la jumătate? Astăzi nu mai simt decât fix jumătate din ce am simţit ieri, pentru că, dacă simt exact ca ieri, nu e convenabil/ comod pentru ceilalţi. Trăieşti sau nu. Simţi sau nu. Da, poţi masca, da, poţi juca teatru. Dar atunci nu mai eşti autentic…

Nu poţi să simţi şi tu mai puţin, mai călduţ, mai temperat?

Nu!

Lasă un răspuns

