mi se spunea blondi

ducu

In Jurnal scriitoricesc on Martie 5, 2010 at 10:32

Trece toamna, iarna, vara si in inimi urca seara

Vantul canta in nestire peste glezna ta subtire

Palma mea in rugaciune peste sanii tai apune

Si visez ca esti aieve vas de aur plin cu seve

Cand de fapt esti amintire, tu si glezna ta subtire

Mana vai, pe strune-mi moare si pe tine nu te doare.

Refren: Hei, suflet fara chei

Fara porti si fara ziduri,

Lasi in urma numai riduri.

Trupul tau cu gust de miere lumineaza-n incapere

Din alt timp din alta viata care se destrama-n ceata

Doar la mine in cuvinte doarme coapsa ta fierbinte

Doar in cantec te mai am, mar aprins lucind in ram

Si mi-e dor si mi-e pustiu si ma-ntreb daca sunt viu

Mana vai, pe strune-mi moare si pe tine nu te doare.

Vine vara, iarna vine, numai tu nu vii la mine

Trupul tau ca o vapaie nu-mi mai intra in odaie

Steaua-mi bate in fereastra unde-i umbra ta albastra

Unde-s pasii tai cei dragi, sanii mirosind a fragi

Si mi-e frig si mi-e amar si ma chinui in zadar

Mana vai, pe strune-mi moare si pe tine nu te doare.

  1. Focul vanat e gonit de vant
    Zarile-au uitat sa ma mai doara
    De iubire intaia oara-ti cant
    La scandal renunt intaia oara.

    Si-am fost crang paraginit pe loc
    La femei si vodca dau navala
    Nu-mi mai place azi sa beau sa joc
    Sa-mi pierd viata fara socoteala.

    Tu mers gingas, tu surasul meu
    Dac-ai stii cu inima-i pustie
    Cum poate iubi un derbedeu
    Si cat poate de supus sa fie.

    Mi-e de ajuns sa te privesc tacut
    Sa-ti vad ochii plini de tot inaltul
    Ca visand intregul tau trecut
    Tu sa nu mai poti pleca la altul.

    Carciumile le-as uita pe veci
    N-as mai stii nici versul ce inseamna
    De-as ajunge aste brate Reci
    Si-al tau par ca floarea cea de toamna.

    Vesnic te-as urma pe acest pamant
    Despartirea mi-arparea usoara
    De iubire intaia oara cant
    La scandal renunt intaia oara.

Lasă un răspuns

