mi se spunea blondi

buze blonde

In Jurnal de zi cu zi on Martie 5, 2010 at 14:19

am fost la Tudor Gheorghe. am fost la Ducu Bertzi. am trecut de la sala mare a dramaticului, la un club mic şi intim, unde se adună de obicei bikerii. am ascultat muzica faină. veche, parfumată, ca un vin de porto (vechi, pentru că era băut din vremea muşchetarilor). ceva ce te ameţeşte puţin, te transfigurează puţin, te duce puţin – nu pe aripile vântului – mai încolo, on the way to … alabama, de exemplu. sau la chicago… sau în california, la noi…

„hei, suflet fără chei, fără porţi şi fără ziduri, laşi în urmă numai riduri.” sau poate laşi altceva: „vă las toate ce-au fost bune, dar şi cele ce n-au fost, vă las tot ce nu pot spune, nu mai are niciun rost … vă las iarba, cerul, marea, vă las tot ce am fost eu.” „ce bine că eşti, ce mirare că sunt”. şi e bine că eşti, e necesar că eşti, pentru că ştiu că : „ai să mă ierţi în fiecare noapte/  şi-am să te mint în fiecare zi/ şi cât putea-va sufletul să rabde/ cu cât îţi voi greşi, te voi iubi.” „şi ce greu îmi e mie/ şi ţie uşor”. sau poate invers. nu contează. „astăzi am putea să fim şi trişti. poate ne despărţim pentru totdeauna, dar să trecem peste asta”. atâta timp cât: „dac-am să te chem, dă-mi măcar un semn, fie şi-un blestem, din partea ta”.  so, atâta timp cât buzele lui nu vor spune nimic, pentru că vor fi ocupate să fie serioase şi să savureze, îţi poţi permite orice: „cânt fără să-mi pese că-i cineva să m-asculte/  Îmi place doar toamna când umblu prin frunzele multe/ Visez o iubire ce n-a fost şi nu e/ Deşi tot mai rece şi singur cărarea mă suie.”

afară ninge frumos.

„Schimbări mai grave decât moartea
Au fost şi sunt şi vor mai fi
La mine-n suflet este vifor
Şi vin nebuni să facă schi”.

la mine, acolo unde n-a existat niciodată suferinţa.

  1. Tare mi-ar place sa citesc versurile si sa ascult si piesa… in acelas timp. Ce zici, se poate? Poti sa ne rasfeti si cu melodiile lor minunate?
    Oricum tu esti norocoasa care a avut minunata ocazie sa fie acolo… iar noi, suntem doar spectatorii tai care prin prisma experientei tale primesc si ei o raza de lumina de la noi… de’acasa.

  2. ce frumos ai scris, Cri…

  3. Pe boltă când apare luna
    Printre şoapte, când e noapte
    Atunci apare şi minciuna
    Cu cununa ei de vis

    Şi-atunci zefir
    Şi trandafiri
    De fermecatele iubiri
    Viaţa fără de minciună
    N-ar mai fi un paradis

    Minciună, minciună
    Tu dai iluzii dulci ca şi morfina
    Minciună, minciună
    Tu eşti otrava, eşti plăcerea, eşti lumina
    Minciună, minciună
    Prin tine farmecul vieţii îl simţim
    Şi tot prin tine,
    În nopţi senine
    Visăm, iubim şi suferim

  4. Daca am fi pietre nu am avea nevoie de cuvinte,daca am fi picaturi de ploaie nu am avea nevoie de lacrimi,dar suntem oameni si avem nevoie de dragoste oricat de departe ar fi ea…!!!

Lasă un răspuns

