mi se spunea blondi

proză din 1999 – 2000

In Jurnal scriitoricesc on Martie 4, 2010 at 15:35

am găsit producţii literare de-ale subsemnatei de acum 10 ani. am citit câteva dintre ele. mă bate un gând să şi scanez ceva şi apoi să le pun pe blog. mai vedem.

oricum, interesant foc a fost că, deşi nu îmi aduceam aminte detaliile legate de întâmplarea cutarea care inspirase proza scurtă cu pricina, am regăsit în acele pagini – nu suflul scriitoricesc, aş da puţin în grandomanie dacă aş spune aşa – dar suflul uman. mai precis, clar nu mai ştiu de ce anume mă simţeam în felul acela, dar simţeam din nou cum eram atunci când am scris.

după cum spunea un prieten: ceva de genul, în amintirea timpurilor care vor veni… să însemne asta că într-adevăr nu m-am schimbat deloc? deşi simt în fiece moment că viaţa este un perpetuum mobile, că fiecare dintre noi suntem câte un admirabil perpetuum mobile? şi atunci cum de m-am regăsit tam nesam în imagini peste care a trecut patina ireversibilă a timpului? şi nu doar că m-am regăsit, că am spus: aha, persoana asta seamănă cu mine, dar chiar am retrăit ceea ce am simţit atunci…

alambicat discurs, puţin cam haotic, puţin alandala. cred că numai eu am înţeles ce am vrut să spun. deşi nici eu nu sunt prea sigură…

  1. sa vedem, Cri. Sa citim si sa apreciem🙂

Lasă un răspuns

