mi se spunea blondi

cum să nu te superi, când ţi se închide brusc telefonul

In Jurnal de zi cu zi on Februarie 15, 2010 at 08:59

aşa cum am mai spus-o, anul trecut a fost unul al … clapelor, al promisiunilor niciodată ţinute, al legămintelor întotdeauna călcate, al vorbelor aruncate în vânt, fără niciun dram de consistenţă. partea bună este că am început să mă … atac din ce în ce mai greu, să înţeleg, aşa cum zisese cineva, că unele persoane sunt doar de un vin şi de-o hlizeală. iar altele nici de atât…

povestind ce am mai păţit, reacţia era mereu: şi ce ai făcut? iar răspunsul meu descumpănea: nimic.

de departe însă cel mai tare mod de a mi se închide telefonul în nas poartă semnătura surorii mele. în toiul unei discuţii telefonice absolut înfocate, aud vocea ei, brusc preocupată: cri, închid. trebuie să îmi scot copilul din gunoi… 🙂

completare: şi cică nepoată-mea nici măcar nu a fost încântată de interesul depus de mama ei în cadrul operaţiunii de salvare 🙂

copiii din ziua de azi… (identici cu cei de ieri, de alaltăieri şi de când e lumea)

  1. .. si ca sa vezi !
    Dari nici macar n-a fost incantata de tot interesul pe care l-am depus in misiunea de salvare! 🙂

    dar spune din ce in ce mai des : ” Chi, vino mine! ” 🙂

Lasă un răspuns

