mi se spunea blondi

urg

In Jurnal de zi cu zi on Februarie 1, 2010 at 09:40

duminică seara.

spitalul de urgenţe. tipa destul de sictirită care îmi cere buletinul să îmi completeze fişa de înregistare. a treia uşă pe stânga. afişul mare: nu intraţi nechemaţi. durerea atroce din partea dreaptă care îmi aduce lacrimi în ochi. două băncuţe stinghere. infirmiera care iese şi ne întreabă sec ce avem. fiecare suferind se repede să-şi spună sacadat povestea … durerii. peretele de care mă sprijin. brancardierii care intră şi ies din sala de urgenţe. ar trebui să existe o metodă profi de a face triajul. riscul însoţitorilor de a se certa unul cu altul, pentru că, da, e coadă şi nu există vreo procedură care să te asigure că vei fi băgat în seamă în timp util. cuvinte care se izbesc de pereţii văruiţi cu verde. traumatism maxilo facial, internare, dacă-şi revine poate să meargă acasă… altă infirmieră, altă treiere la fel de după ureche. după ce ne ascultă pe toţi, decide să intre cel care aşteaptă de cel mai mult timp. nu putea spune aşa de la început? în fine, o revoltă care nu-şi are rostul, mai ales că durerea mea dă semne că va scădea în intensitate, până dispare cu totul. cu fişa verde în mână, îmi trece prin cap să plec. a trecut deja mai mult de o oră de când mi s-a completat fişa de intrare. durerea a cedat complet. nu intru nechemată dar nici nu e nimeni care să mă cheme. cu gândul la un ketonal pe care trebuie să mi-l procur pentru noaptea care va urma, just in case, mă strecor pe coridor şi părăsesc … de urgenţă spitalul.

în pat, rugându-mă din tot sufletul să nu mai fac o nouă criză, îmi promit solemn că mă voi îmbrăca gros, voi dormi în pijamale şi nu voi mai umbla desculţă prin casă…

Lasă un răspuns

