mi se spunea blondi

iubind …

In Jurnal de zi cu zi on Ianuarie 29, 2010 at 09:26

motto: „şi dacă-mi iau valiza şi plec, nu înseamnă că nu te iubesc…”

chestia asta cu iubirea m-a derutat tot timpul. adică am cunoscut îndrăgosteala, pasiunea nebună, patima de nestăvilit, împreună cu corolarele lor, gelozia devastatoare, ura dementă, obsesia patologică. le-am gustat, le-am savurat, m-am înfruptat din ele şi ele din mine în aceeaşi măsură. dar chestia cu iubirea… nu ştiu, zău. poate doar i love my family. deşi şi acolo a fost dependenţă pură.

iubirea aceea infinită, calmă, fără grija de a pierde obiectul sau persoana căreia i se adresează. iubirea ca şi flacăra de la aragaz.  care nu se poate compara neam cu spectaculosul foc de tabără. dar care, tocmai de aceea, nu arde, nu pârjoleşte, nu perpeleşte, nu face scrum. acea iubire. unde e? există? se poate? acea iubire de-adevăratelea…

„astăzi am putea să fim şi trişti. poate ne despărţim pentru totdeauna. dar să trecem peste asta”

nu, nu am văzut fluturi morţi niciodată. şi cât timp râsul va face dragoste cu buzele mele, nici nu voi vedea fluturi morţi. iar râsul este un amant desăvârşit, un împătimit al amorului … liber.

  1. nu vad legatura cu pretul ceaiului in China …

  2. a fost folosit la indicativ prezent sau perfect compus ?

    draga domnule „mie-mi-place-sa-folosesc-gerunziul…”

  3. fabulos!! fluturasul si guru’

Lasă un răspuns

