mi se spunea blondi

in vino veritas

In Jurnal de zi cu zi on Ianuarie 25, 2010 at 09:06

motto:

” Unul bea că-i băutor,
Altul bea că-i bestie,
Numai eu, că am umor,
Beau aşa, de chestie. ”

” Daca bei, mori, daca nu bei tot mori. Atunci bea ca sa stii de ce ai murit! ” EMINESCU

” Sa nu uitati ca eu am primit mai multe de la alcool decat a primit alcoolul de la mine. ” WINSTON CHURCHILL

„Oamenii sunt ca vinurile. Cu timpul, fie devin din ce in ce mai buni, fie se transforma in otet. ” PAPA IOAN AL XXIII-LEA

„Electricitarea este alcatuita, de fapt, din particule microscopice numite electroni, pe care nu le poti vedea cu ochiul liber decat daca te-ai imbatat bine de tot. ” DAVE BARRY

„Tatal meu era betivul orasului. De obicei pentru unele orase nu-i chiar asa de rau, dar tocmai New York-ul?? ” HENRY YOUNGMAN

„Realitatea este o iluzie care apare datorita lipsei de alcool. ” NECUNOSCUT

„O sticla de vin contine mai multa filozofie in ea decat orice alta carte din lume. ” LOUIS PASTEUR

„Nu esti beat atata timp cat poti sta intins pe podea fara sa te tii de nimic. ” DEAN MARTIN

Lady Astor: Domnule, daca ati fi fost sotul meu, v-as fi otravit bautura. Winston Churchill: Doamna, daca as fi fost sotul dumneavoastra, as fi baut – o. ” N.ASTOR W.CHURCHILL

„O femeie m-a determinat sa ma apuc de baut, iar eu nici macar nu am avut bunul simt sa ii multumesc. ” W.C. FIELDS

„Cand am citit despre lucrurile rele cauzate de bautura, M-AM LASAT DE CITIT. ” HENRY YOUNGMAN

„Vinul este o poezie imbuteliata. ” ROBERT STEVENSON

„Intr-adevar, alcoolul este posibil sa fie cel mai mare dusman al omului. Dar Biblia ne invata ca trebuie sa ne iubim dusmanii… ” FRANK SINATRA

„Oamenii de rand traiesc ca sa manance si sa bea. Oamenii de valoare mananca si beau ca sa simta ca traiesc. ” SOCRATE

„Nu-mi trebuie decat o bere ca sa ma imbete. Problema este ca nu-mi amintesc daca este a treisprezecea sau a paisprezecea… ” GEORGE BURNS.

Lasă un răspuns

