mi se spunea blondi

pictorial

In Jurnal de zi cu zi on Ianuarie 21, 2010 at 16:22

că cică de ce nu mai apar poze pe blog. deh, ca să par şi eu erudită cu scrierile mele … 🙂
da’ altfel sunt poze de-ale mele, cum e cea de pe mess. că şi aşa mă întreba un prieten, referitor la poza mea de mess:
ce rinjesti in poza asa ….
tocmai te cerea cineva in casatorie ?
si iti spunea ca te iubeste ?
sau poza e facuta intr-o oarecare zi, in care blondie, ca in oricare alta zi, e gata de orice, si rinjeste fara motiv marti dimineata in drum spre lucru, chiar daca afara ploua si tocmai a parasit-o iubitul
nu stiu domne ce ma fac cu tine …
esti nebuna de legat, n-ai nicio treaba, poti sa faci orice si faci orice. mergi in thailanda 12 zile si apoi in state 2 saptamini ca sa maninci 1 kg de inghetata cu bere, si te incorci cu 2-3 kg in plus, doar ca sa te intrebi: ok, si acum eu ce fac ?!

să vă arăt şi poza cu pricina?

  1. Lasa sa vada toata lumea ca iti place viata si stii sa o traiesti. Stii sa te bucuri de fiecare dimineata chiar daca in cateva minute trebuie sa pleci la servici sau… in California. Optimismul tau este molispsitor la fel ca si rasul tau. Lasa invidiosii sa vorbeasca si prietenii sa te asculte. Pupici!!! Si sa nu te schimbi!

    PS Si poze, poze… cat mai multe poze sa sature pe toata lumea.

Lasă un răspuns

