mi se spunea blondi

tot din ciclul „te iubesc”

In Jurnal de zi cu zi on Ianuarie 19, 2010 at 13:22

am intrat repede la sora mea să îi las plasa cu pricina. nepoată-mea a tropăit ca un căluţ şi a început să strige: „criiii, criiiiii.” în timp ce eu lăsam plasa în bucătărie, ea căuta ceva de zor în dulapul de pe hol. făcând comisionul respectiv, am zis că pot să o pup şi să plec repede la muncă. şi aici a intervenit dialogul:
eu, hotărâtă: „pa, ţuţule. cri pleacă.”
ea, nedumerită: „unde pleacă?”
eu şi mai hotărâtă: „la muncă.”
ea, deloc impresionată: „da’ de ce pleacă?”
eu, chintesenţă a hotărîrii şi a sârguinţei: „pentru că trebuie să muncească.”

şi acum finalul apoteotic

ea: „da’ eu am pregătit papuceii de casă pentru cri…”

într-adevăr, pe hol, aşteptându-mă cuminţi, papucii de casă. mai du-te, cri, la muncă…

Lasă un răspuns

