mi se spunea blondi

casnice

In Jurnal de zi cu zi on Ianuarie 8, 2010 at 11:50

în timp ce luam masa, scaunul pe care mă aşezasem (achiziţie solidă din carrefour, a costat aprox. 12 lei) dădea semne că va ceda. de fapt, declinul lui a început încă din săptămâna de dinainte de crăciun, când soţia unui prieten de-al meu (ştiţi că e corect dpdv gramatical „de-ai mei”, adica dintre ai mei, dar sună atât de ciudat că prefer varianta incorectă de mai sus…) s-a ridicat încet de pe scaun şi a spus că poziţia ei nu este una prea sigură… întorcând micul taburet cu picioarele în sus, am remarcat dezlipirea unuia dintre picioare din sudura metalică. revenind, aseară, în timp ce luam masa, piciorul cu pricina al scaunului a alunecat discret pe parchet şi apoi a cedat brusc. eu am apucat să mă ţin de masă şi să rămân în mijlocul unei genoflexiuni involuntare. aşa că, am acasă, în bucătărie, un taburet galben cu trei picioare şi un picior metalic cu care aş putea să mă apăr eventual de potenţialii duşmani care îmi vor călca pragul. (da, scumpa mea, de la tine am luat modelul. de ce să fii tu singura care că stea cu sucitorul lângă pat, eu nu pot să am piciorul metalic al scaunului în bucătărie, pe post de armă … albă, în fine, gri, argintie?!?)

bun, concluzionând, trebuie să merg din nou la cumpărături. de data asta, mult mai serioase. achiziţie de mobilă. trebuie să cumpăr 4 scaune trainice pentru masa din bucătărie. solide, din lemn masiv, cu spătar, suficient de înalte cât să se stea comod la masă.

şi, apropo de bucătărie, mai am 3 căni curate disponibile. paharele cu floarea-soarelui sunt folosite toate şi sunt în chiuvetă. am trecut la căni. tot cu floarea-soarelui. mai sunt 3 curate. când vor fi cu toatele în chiuvetă, va trebui să spăl şi vasele, nu? 🙂

după cum spuneam, o gospodină în toată puterea cuvântului. da’ fac un sushi aşa de bun…

  1. Cred ca o sa facem o parteneriat.Eu spal vasele in timp ce tu pregatesti un sushi. Pentru mine e destul de rentabil.

Lasă un răspuns

