mi se spunea blondi

la cumpărături

In Jurnal de zi cu zi on Ianuarie 6, 2010 at 11:52

– chiflă cu seminţe, trei bucăţi

– o rudă de salam de sibiu (doamnă, să mi-l recomandaţi pe cel mai bun, că e unul care are gust de săpun)

– brânză cu piper, de 6 lei

– brânză cu mucegai (aseară am găsit în bucătărie o bucată de plăcintă cu mucegai şi am aruncat-o. pe brânză am dat însă ceva bani…)

– mineole (transcriu de pe bon. eu ştiam că sunt minole)

– mandarine

– banane (bine coapte, de un galben auriu)

– lămâi (cu puf galben ca de pui; ba nu, ălea erau gutuile)

– grapefruit roze (ca un anume vin de alsacia, roze)

– gin (şi fără schweps bitter lemon, că nu era)

– busuioacă de bohotin de pietroasele

– iaurt de căpşuni şi exotic românesc

– suc de banane românesc

– lapte napolact, evident românesc

– sana napolact miere şi nuci, idem

– smochine

– un castravete cică fabio (??), căruia i-am găsit cu mare greutate simbolul ca să pot scoate bonul după ce l-am cântărit

– două batoane lion

– un compot de piersici, românesc

– un compot de merişoare sălbatice

– un borcan de castraveţi corniş

– o bucată de brânză brie, untoasă

– două chupa chups (am vrut de cola şi de mere, nu erau decât de cola)

cu aceste alimente de bază vârâte în două sacoşe (una de material şi cealaltă de rafie, aiurea, era de material plastic toată ziua, cu sigla mare de real. cu ocazia asta am aflat şi eu de pe dex online ce înseamnă rafia..), aşadar, cu aceste alimente de bază vârâte în cele două sacoşe, am navigat spre casă, simţindu-mă o gospodină împlinită… sau măcar o aprovizionăreasă destoinică??

  1. dar vad cai ai cumparat ceva nu gluma. Toate astea iti sunt necesare pentru cat timp?

  2. Si iubitul responsabil si cu simtul umorului, unde este ?

Lasă un răspuns

