mi se spunea blondi

bye bye 2009

In Jurnal de zi cu zi on Decembrie 31, 2009 at 09:23

a fost plin. nu de reuşite, cât de provocări. nu ştiu dacă le-am făcut faţă, deşi, din moment ce stau în faţa tastaturii în 31 decembrie, înseamnă că m-am descurcat cumva cumva. şi nu se spune că nu e important rezultatul, ci jocul în sine? cine ştie. jocul l-am prins şi l-am exersat de zor. uneori prea serios, alteori prea la mişto. rezultatele au întârziat să apară. le trec sub tăcere pe cele dezastruoase, care au năvălit repede repede repede … deşi, ce e dezastruos? adică, de-adevăratelea dezastruos? totul e chestiune de optică. totul e decizie personală. dacă alegi dezastruosul şi faptul că ţi s-a rupt o unghie devine demonstraţia clară a alegerii tale.  

aleg în continuare viaţa, în palmele deschise, libertatea, dorinţa, naivitatea, iubirea. chiar dacă tot mereu există şi o parte întunecată. e foarte bine că există. aşa se scoate în evidenţă lumina.

LA MULŢI ANI, FIINŢE SORTITE FERICIRII!

şi da, munţii sunt frumoşi. cei mai frumoşi🙂

Lasă un răspuns

