mi se spunea blondi

te iubesc

In Jurnal de zi cu zi on Decembrie 22, 2009 at 11:38

aseară nepoata mea a tropăit ca un căluţ atunci când m-a văzut în cadrul uşii de la intrare. dar asta nu a fost nimic. în timp ce eram pe scaunul din bucătărie, s-a urcat în braţele mele, m-a privit în ochi şi mi-a spus: chi, da’ eu te iubesc. şi apoi mi-a dăruit un pupic din-ăia zgomotoşi. mi-a luat câteva secunde bune să mă dezmeticesc, oricum, mă pierdusem rău şi am întrebat-o de ce mă iubeşte. a dat din umeri, de parcă ar fi vrut să spună: tâmpiţi sunt şi adulţii ăştia cu despicatul firului în 4. am vrut să îmi salvez ultima fărâmă de raţionalitate şi am întrebat-o de ce mi-a dat un pupic zgomotos. răspunsul a venit cu o logică dezarmantă: pentru că te iubesc.

no comment…

  1. Miracolele nu pot fi explicate… La mutli ani!!! si sa ai parte de lucruri minunate si in 2010. Pupici.

  2. Pana la urma momentele astea, cand aterizeaza cate un „te iubesc” asa, de nicaieri, sunt cele mai frumoase. Toata lumea primeste cate un „te iubesc” de la partener/partenera, e de asteptat. Atunci cand nu te astepti e mult mai placut, surprizele de genul asta aduc la suprafata cele mai sincere zambete.

Lasă un răspuns

