mi se spunea blondi

banal, la telefon

In Jurnal de zi cu zi on Decembrie 16, 2009 at 07:41

motto:

cum păstrezi o legătură cu cineva care nu e dispus să păstreze o legătură cu tine? simplu: n-o păstrezi.

– da’ de ce mă deranjează adevărul pe care l-am aflat, câtă vreme am spus că asta e tot ceea ce vreau să ştiu?

– din orgoliu.

– adică orgoliul cauzat de faptul că răspunsul nu a fost cel care mi-a convenit mie?

– da. plus supralicitarea acestei perioade.

– ştii că în perioada sărbătorilor creşte numărul de sinucideri?

– asta e o prostie. cine e pregătit să se sinucidă, absolut pregătit de asta, o poate face oricând.

– nu e chiar aşa. toată goana după cadouri a tuturor pentru momoţel şi ţonţonel te poate deprima teribil când tu nu faci acelaşi lucru.

– şi asta e o prostie. cadouri se pot face oricând. şi oricui. e aberant să aştepţi această perioadă absolut supralicitată pentru a face cuiva anume un cadou anume. e extrem de interesat tot gestul şi atât.

– deci tristeţea mea e dată doar de orgoliul nesatisfăcut, de faptul că n-am obţinut ce-am vrut sau şi de superficialitate?

– n-ai obţinut şi e bine că s-a întâmplat aşa. dacă obţineai, consumai şi apoi te plictiseai de moarte. şi ajungeai în acelaşi punct. ba era mult mai greu, pentru că, între timp, se instala şi obişnuinţa.

– şi plictiseala asta nu înseamnă tocmai demonstrarea fără putinţă de tăgadă a superficialităţii?

– nu. nu eşti tu de vină că ai făcut o mie de chestii şi că ceilalalţi se minunează de zor, se plafonează, se limitează, se sperie sau pur şi simplu nu sunt pe aceeaşi lungime de undă cu tine.

– hmmm. mulţumesc, domnule.

– cu plăcere, doamnă. doar că azi nu sunt domn. azi m-am hotărât şi sunt dumnezeu. şi nu voi trimite pe nimeni. voi veni eu însumi să văd ce şi cum.  omuleţilor….

Lasă un răspuns

