mi se spunea blondi

de sfârşit de săptămână

In Jurnal de zi cu zi on Noiembrie 27, 2009 at 14:14

o săptămână grea. apăsătoare. ca un linţoliu. ca stratul gros de ceaţă care a acoperit în câteva dimineţi totul. prea multă ură, prea multă frustrare, prea mult negativism. şi ce dacă e mai bine de o sută de ori să fii optimist şi să te înşeli, decât să fii pesimist şi să ai dreptate. lasă să am dreptate! urmarea: pesimism la greu, dus la nivelul de artă, negativism, probleme probleme probleme, criza. coborâte deasupra noastră. învăluindu-ne într-o ceaţă deasă, păstoasă, amară, ca o fiolă de algocalmin pe post de desert.

gata. am luat şi desertul. am luat şi pilulele, am trăit din plin toată gama de frustrări nebune şi, mai ales, afară e un soare superb, care îmi întră cu nonşalanţă în ochi. so, ce am înţeles, ce am trăit sau pur şi simplu ce mi-a plăcut:

  • Nu eşti tu capabil să mă jigneşti, cât sunt eu capabil să te iert.
  • Oamenii sunt ca vinurile. Cu timpul, fie devin din ce în ce mai buni, fie se transformă în oţet.
  •  Există bătălii pe care e bine sa le ocoleşti; nu din teamă că le-ai putea pierde, ci pentru că ai deveni ridicol câştigându-le.
  • Nu poţi călări un viţel, în speranţa că va deveni armăsar.
  • Nu este nevoie să te lupţi ca să trăieşti potrivit dorinţelor tale. Trăieşte cum vrei şi plăteşte preţul necesar.  

şi gata pe ziua de azi. pupici😉

Lasă un răspuns

