mi se spunea blondi

nu mi-e frică, nu mi-e frică de bau bau

In Jurnal de zi cu zi on Noiembrie 17, 2009 at 07:09

to do list:

– de urcat prea multe persoane într-o maşină prea mică şi de luat curbe vijelios, pentru a ocoli toate jumperele? sau stoperele? de pe şosea. de menţionat că maşina fusese împrumutată fără ştirea părinţilor

– de sărit noaptea pe la ora 3 în toate bălţile, cu ambele picioare în acelaşi timp, cu toată puterea

– de vorbit mult şi tare şi repede despre absolut tot ce îţi trece prin cap, fără nicio nevoie de cenzură/ autocenzură şi culmea, de primit în schimb şi toate răspunsurile

– de dansat în ploaie pe melodia I will survive, melodie cântată la radio şi revărsată sonor din maşina ale cărei portiere sunt larg deschise. în acelaşi timp, cordonul de la balon se desprinde şi cade pe asfalt, e doar puţin umed, că bălţi nu mai sunt

– de mâncat o shaorma imensă, în mijlocul străzii şi apoi de aruncat ambalajul cu penultimele resturi la tomberon. penultimele, deoarece ultimele au rămas în păr, pe geaca de piele şi pe blugi.

– de dansat şi apoi găsit şi fredonat şi melodia de-adevăratelea pentru: nu mi-e frică, nu mi-e frică, de bau bau

şi nu mai e apă de ploaie strânsă în nicio baltă şi s-a terminat şi „demâncarea” şi s-a dat şi muzica mai încet să nu vină poliţia. şi ce dacă şi ce dacă şi ce dacă… vă pupă jan, dulce, dulce de tot, pe toţi;  şi ce dacă nu va mai răspunde nimeni după asta la telefon sau la mesaje sau pe net. nu mi-e frică, nu mi-e frică de bau bau!

Lasă un răspuns

