mi se spunea blondi

cui bono?

In Jurnal de zi cu zi on Noiembrie 13, 2009 at 09:19

săptămâna asta cică am avut aşteptări mult prea mari. am aşteptat de exemplu ca, dacă cineva spune că face un lucru, să îl şi facă. dacă cineva nu vrea să facă ceva, să spună pur şi simplu că nu vrea. dacă l-a luat valul şi apoi s-a sucit, să admită că s-a sucit. şi apoi pretenţiile mele au crescut vertiginos: să se răspundă la telefon, la sms, la mail. pretenţii ridicole, absurde. dacă persoana respectivă s-a îmbolnăvit subit, la ora 16 si 20 de minute, cu câteva minute înainte de întâlnirea noastră. sau dacă a trebuit – la fel de subit – să se spele pe cap, nu? şi exemplele de acest gen au continuat.

„te-am sunat să te chem la chef. da’ mai ai boxele alea?” prietenii ştiu de ce🙂

cică femeilor le place să fie minţite frumos. şi de-ia, bărbaţi falnici ca brazii, la 30 şi mai bine de ani şi degeaba, devin artişti în a minţi, atât de artişti încât se pot minţi inclusiv pe ei că ar fi capabili să mintă frumos. măcar de-ar fi…

de ce nu vreau să cobor eu din cărţile mele? ei, bine, uite de-ia. şi gata… ar trebui să îmi treacă năduful recunosc, cam adolescentin, legat de purtări puerile, imberbe, etc, şamd, ale maturilor din vremurile noastre. îmi trece… vorba unui prieten: unele persoane sunt doar de un vin şi de o hlizeală. rectific, mai toate persoanele sunt doar de un vin şi de o hlizeală.

  1. sa vezi si tu cum e

Lasă un răspuns

