mi se spunea blondi

pe canapea

In Jurnal crochiu on Noiembrie 11, 2009 at 07:32

o canapea. o fată care se uită pe net, pe paginile care fac referire la diverse tipuri de machiaj. un băiat care se joacă play station. alături, prietena lui, o fată blondă, cu părul tuns scurt, cu ochi căprui şi dinţi cu un pic de strungăreaţă. blonda sare de pe canapea:

– haideţi să facem ceva. eu nu mai pot. eu mor aici. serios. mor dacă rămân în casă.

niciunul din cei doi nu par să o fi auzit. blonda se mişcă pe parchet ca şi cum ar dansa.

– da, ne imaginăm că suntem în club şi aici sunt oameni mulţi, mulţi şi e muzică şi animaţie şi viaţă.

băiatul a lăsat jocul pe pauză şi se uită la ea.

– simona, ce ai?

– hai să ieşim, te rog, să facem ceva, orice, numai să nu mai stăm în casă. te roooog. simt că înnebunesc aici, că îmi pierd minţile.

– eu nu am chef să ies. ţi-am mai zis asta.

simona încetează brusc dansul şi merge spre hol, unde începe tacticoasă să se încalţe. gata, a legat şireturile tenişilor de culoare roşie. acuma îşi înfăşoară de jur împrejurul gâtului un fular foarte lung de culoare vişnie. apoi îşi ia geaca de piele.

– gata sunt.

cealaltă fată a lăsat şi ea laptopul şi se uită când la simona, când la cipri.

– da’ nu mergem niciunde, fată, nu înţelegi? îi spune ea.

– ba mergem. că eu tocmai m-am îmbrăcat.

cipri are o privire curioasă, în timp ce se întinde şi mai confortabil pe canapea.

– te roooog, vă rooog, nu mai suport să stau în casă, repetă simona, în timp ce vocea ei trece brusc de la un ton dulce, aproape mieros, la unul ameninţător. biiine, dacă nu vrea să vină nimeni cu mine, mă duc singură.

e noapte deja.

– unde te duci, nebuno? o întreabă cipri.

– ies afară şi dacă nu o să mă tâlhărească nimeni, sau dacă nu o să mă violeze nimeni, sau poate după ce o să se termine cu violul şi dacă o să pot să mă mai mişc, că poate nu voi mai putea decât să zac într-o baltă de sânge, o să merg la chioşc şi o să iau bere şi ţigări.

in tot acest timp, simona se joacă de zor cu capetele fularului. celalată fată se uită la cipri şi aşteaptă o mişcare din partea lui. cipri e de un calm impasibil, în timp ce rosteşte:

– simona, nu mergem niciunde. dă-ţi haina jos şi ai pe canapea. 

– da’ m-am săturat de voi. m-am săturat de stat, m-am săturat de canapea şi voi staţi aici ca nişte ploşniţe şi nu vreţi deloc să vă mişcaţi.

vocea simonei e aproape ascuţită. mai stă câteva secunde cu mâinile în buzunar şi apoi începe tacticoasă să se dezbrace. îşi dă jos haina de piele, îşi desfăşoară fularul, îşi descheie şireturile de la tenişii cei roşii. şi apoi merge pe canapea lângă cipri. Îl ia în braţe şi începe să se alinte:

– da’ tu nu mă iubeşti deloc, cip. dacă mă iubeai, veneai cu mine.

– ba te iubesc, că nu te-am lăsat să pleci niciunde.

– şi acum ce facem? întreabă simona în timp ce se ridică brusc de pe canapea. înnebunesc aici, mor, nu mai suport. 

cipri şi-a reluat jocul, celalată fată se uită din nou la site-uri despre cum să aveţi un machiaj profesionist.

– şi n-avem nici ţigări. bine, eu o să merg să dorm şi o să vin în 5 minute să vă spun să terminaţi cu gălăgia asta, că nu pot să dorm.

cipri o priveşte răbdător pe simona. când aceasta termină de vorbit, o invită din nou pe canapea să facă împreună o cursă de motoare.

– da’ eu te iubesc, cip, ştii asta nu?

  1. Cip ..cirip!
    dragostea asta, bat-o vina🙂

Lasă un răspuns

