mi se spunea blondi

televizorul şi un pic de(spre) gripa porcină

In Jurnal de zi cu zi on Noiembrie 9, 2009 at 10:51

sunt la casa mea. nu am televizor. nu am telefon fix funcţional. nu am internet. nu am calculator. şi asta de câteva luni bune. şi nici nu voi aduce vreo modificare acestui statut, cel puţin câteva luni bune. avantajele de a nu avea televizor sunt multiple. în primul rând, sunt un om mult mai relaxat. apoi, sunt un om mult mai relaxat. şi un în ultimul rând, nu mai ştiu mai nimic şi sunt un om mult mai relaxat. nu mai sunt bombardată cu informaţii sumbre: cutremure, tornade, morţi violente, violuri de-a dreptul, jafuri armate, la casa de schimb, la bancă, în apartamentul a doi bătrânei nevinovaţi, referendumuri, gripa porcină, etc, şamd…

pe când eram ceva mai informată, se purta gripa aviară. şi te desinfectau temeinic la ieşire/ intrare în oraş, stropindu-ţi maşina cu un furtun cu subtanţe adecvate. şi îmi aduc aminte ce fain a fost să îi rog să nu facă lucrul acesta, în timp ce eu eram motor…

acum, gripa aviară e demult de domeniul trecutului. a venit cea porcină. mult mai în forţă. creşte vertiginos numărul de măşti de unică folosinţă achiziţionate de la farmacie. şi creşte şi panica. nebună. o să vină criza. ba nu, a venit deja. şi gripa porcină. şi referndumul şi alegerile.  şi… cred că o să murim. ba să nu crezi. să fii sigur. sigur o să murim.

ei, bine, majoritatea informaţiilor de mai sus le-aş fi putut afla picătură cu picătură de la televizor, de la radio, din ziare sau chiar de pe net. nebeneficiind decât într-o măsură infimă de aceste minuni ale tehnologiei, iata-mă-s. clar, cu carenţe penibile în ceea ce priveşte informaţiile, dar total senină. să fie adevărat că ignoranţa este o binecuvântare?

Lasă un răspuns

